Självkänsla

 Jag är så himla trött på mitt dåliga självförtroende, eller självkänsla är det väl. Jag vet inte riktigt skillnaden på de där. Jag är så trött på att alltid tänka på hur jag ser ut och hur jag är. Jag hatar att skämmas över mig själv. Det är så mycket som förstörs.
 Jag kan inte längre se en film utan att må dåligt, gå ut på krogen utan att må dåligt eller visa mig på stan utan att känna mig ful, äcklig och tjock. Ja innerst inne vet jag att jag inte är något av detta, men det fastnar liksom inte i mitt huvud. Det hjälper inte hur många komplimanger jag får. Det förstör mitt liv, jag tackar nej till så mycket bara för att jag inte vill visa mig för någon annan. Detta inkluderar även min egna pojkvän.
 Jag är så trött på det här, jag vill leva mitt liv och vara nöjd med det. Jag vill vara nöjd med mig själv och slippa bry mig om vad andra tycker och tänker om mig.

 Jag hoppas verkligen att det blir ändring på det nu snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback