Ut ut ut UT!!!

 Allt detta utgående!
 Nu för tiden verkar det enda som man kan roa sig med vara; att gå ut! Det finns liksom inget annat alternativ. Visst är det roligt och gå ut och oftast har jag det roligt när jag väl är ute. Men just nu är jag så trött på det!
 Kan man inte bara träffas och umgås utan att man måste gå ut? Ofta är förfesten dubbelt så rolig än vad det sen blir när man väl kommer ut, ibland kan det bara förstöra en annars lyckad fest!
 Jag skulle bara vilja träffa mina vänner och umgås med dom. Kanske spela spel eller laga mat för att ha någonting att göra. Hur socialt är det egentligen när man väl är ute? Det är för hög musik så man kan inte prata, enda tillfället är när man lyckas komma in på toaletten och där får man sällan plats mer än högst två-tre personer.
 Man kan alltid dansa ihop vilket iochförsig är roligt och relativt socialt (om man inte har en massa att prata om), detta beror helt på vilket umgänge man dansar med. Vissa har en benägenhet att bli alldeles för egoistiska och bryr sig bara om sin egna lycka för kvällen (OBS kvällen) så det blir inget vidare socialt ändå!
 
 Men det kanske bara är en svacka jag är inne i just nu, det går nog över med tiden!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback