Augustifest

 Det här årets augustifest har verkligen varit som en enda stor fest. Jag har festat lite varje dag! Det har varit asroligt, men tanke på att det var så länge sedan jag festade innan. I onsdags var det Sara, jag, Kalle, Fredric och Daniel (en liten stund) som först var här, sedan såg vi fyverkerierna, satt på munken och avslutade kvällen med att åka linbana i vasaparken. I torsdags blev det inte en lika lång kväll, men det hanns ändå med rix fm-festival, trädgårn och fyverkerier. I fredags var det inflyttningsfest hos Linda, det var jätte roligt att träffa tjejerna från min gamla gymnasieklass. Jag har inte träffat någon sen vi sågs innan jul förra året, så det var verkligen på tiden. Sedan gick jag förbi Becca, Jossan och Eme en sväng på Bishop, men slöt ihop med Tove för en väldigt kort visit på Otten. Igår var det trädgårn som gällde, med Andrea, Sara och Malin. Det var en väldigt händelserik kväll må jag säga. Den avslutades med ytterligare en sväng på Otten, men denna gång med Nathalie, Frida, Nickis och Gustav.

 Såhär mycket som jag har umgåtts och så många människor som jag har mött de här senaste fyra dagarna har jag nog inte träffat sammanlagt under hela våren och sommaren. Nästan. Det har varit helt underbart! Jag vill ha mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback