Fixa lite och trixa lite...

 Jag håller på och fixar och trixar lite inför i morgon. Japp, även jag fixar lite... Min lilla stora syster ska nämligen flytta till Öland och gå i skola där i ett helt år. Så jag ska följa med och köra och vara sällskap. Det ska bli mysigt med en liten roadtrip, men desto värre med att veta att jag inte kommer att kunna träffa min lilla syster lika mycket och ofta som innan. Nu finns hon alltid här och jag kan nå och träffa henne när jag vill. Men hon kommer ju hem och det går alltid att åka ner och hälsa på! Men jag kommer att sakna henne!

 Så därför håller jag på och fixar inför det... Men vad jag fixar är en liten överraskning!

Kommentarer
Kajza säger:

Åh, jag vet vad det är! =D Tack så jättemycket syster! Det hjälpte en del igår kväll ska du veta.. =) Det var mysigt att du ville följa med ner! Och det är ju bara att ringa om det är nåt. Telefonen är alltid på. Saknar dig med, men det kanske du märkte igår. Puss på dej älskade syster!

2009-08-18 | 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback