Kalas!

 Nu är den hemska tentan avklarad! Puh! Jag älskar känslan när man går ur salen och man börjar inse att det är över nu, nu kan man släppa det här, nu är tentan avklarad och jag har gjort så gott jag kunnat. Det är så skönt! Men jag har ont i fingret efter att ha hållit så hårt i pennan i fyra timmar, det gör ont nu när jag skriver på tangentbordet. Men jag tror att jag klarade tentan, jag svarade på allt och så mycket som jag bara kunde... Så nu blir det att hålla tummarna i två veckor!
 Efter tentan firades Kalles födelsedag hemma hos mor och far med att äta kräftor. Men eftersom jag drömmer mardrömmar om att kräftorna börjar leva så vågade jag bara äta en halv. Men tårtan som Daniel hade bakat åt jag desto mer av!
 Nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar, är rastlös och vill hitta på något annat än att vika tvätt en sån här fredagskväll när jag borde vara ute och fira att jag äntligen har sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback