Dåligt humör

Idag är jag på riktigt dåligt humör, det började igår kväll och jag är inte annat än sur och grinig. Börjar bli jobbigt nu! I vanliga fall så brukar det lösa sig med att köpa en stor påse godis och svulla i sig, men jag som har godislöfte (som jag visserligen redan har brutit) får inte äta godis. Fast jag är ändå inte sugen, så då känns det ju bara dumt!

Allt känns bara deppigt! Jag vill ha något roligt att göra, hitta någon mening med mitt liv, just nu känns allt segt, jag har inget att gå upp för på morgnarna längre. Helst vill jag börja plugga, men inget jag vill gå börjar nu (förutom där jag är 90:e reserv). Men jag skulle inte tacka nej till ett jobb heller. Jag vill mest känna att jag gör något nyttigt av min tid, något värdefullt. Istället för att bara gå och drälla!

Men nu är det ju jul så då kanske humöret går upp igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback