Glögg

Jag är helt galet förtjust i glögg. Just nu är det helt sjukt så sugen jag är på det. Jag har varit sugen på glögg nu i flera dagar, och så idag gick jag och köpte mig en flaska. Har redan druckit halva, men min abstinens har inte hejdats, utan nu är jag bara ännu mer sugen. Men jag kan ju inte dricka mer glögg idag, även om det är lättglögg så kommer jag att bli onykter om jag fortsätter såhär. Hjälp mig!
Det märks att man börjar bli lite äldre såhär när det är jul. När man var liten var julklapparna det enda man längtade till när det gäller julen. Nu när man börjar bli vuxen så är det mer till den goda maten, att umgås med familjen, själva julstämningen och såklart glöggen!

MEEER GLÖÖÖÖGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback