Inga pengar kvar

Nu har jag betalt den här månadens räkningar, och jag har 40 kronor kvar på kontot nu. Det känns inte så bra! Daniel fick inga pengar den här månaden så jag får lägga ut för alla utgifter så länge. Inte kul! Mina julklappspengar gick direkt till matkassan, så det blir inget mer julreashoppande för min del. Men jag fick trots allt mina leggings och bomullsrondeller, jag har också köpt tre par strumpbuxor á 30 kronor idag. Snacka om storshoppande...
Eller inte! Jag vill ha ett jobb så jag kan tjäna lite pengar och kunna göra något kul! Som tur är så är allt till nyår nästan fixat. Det är bara mat-, bensin- och busspengar som ska betalas också. Och vart ska jag få tag på de pengarna?
Bye bye fonder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback