Jul

Så var julen avklarad! Kvällen innan julafton var vi och hälsade på tomten i Kolmården, supermysigt! Julafton spenderade jag hemma hos mamma och pappa med hela familjen. Men jag åt alldeles för mycket och mådde skapligt illa på kvällen, så som man alltid mår på julafton! På juldagen firades julafton nummer två med respektivarna. Sedan bar det iväg ut till Sara för att fira hennes födelsedag. Efter två och en halv timmes kö till Palace kom vi tillslut in. Det var en upplevelse må jag säga. Jag var så kissnödig att jag hade ont i magen efter att ha stått där i regnet, men förutom det hade vi det ganska mysigt i kön ändå. Jag har också i juldagarna fått se en kvinna som verkligen kan konsten att vara skitsnygg hoppandes på kryckor på krogen!


Såhär fint var det hemma på julafton

Ikväll ska jag och Daniel fira att vi har varit ihop i två år genom att gå på bio! Mys mys mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback