Knallar och knallar

Idag har jag börjat mitt nya nyttiga liv, så som alla måndagar. (De brukar också avslutas onsdagar.) Men just idag känner jag mig extra motiverad, kan ha och göra med hur mycket man åt i julhelgen. Jag har redan knallat både ner till och tillbaks från stan och ska nu ut och prommenera lite med Sara, och våra prommenader brukar vara i ett par timmar, framförallt om vi tar Saras genvägar.

Har varit på stan och shoppat med Kajza, fast så mycket mer shoppande än ett par leggings och bomullsrondeller blev det inte. Jag har bara råd med det viktigaste just nu. Jag köpte lite nyårsdricka också! Nu är det bestämt vad som händer på nyår, det blir en fest i Linköping med Nathalie och tjejerna. Hoppas bara vi lyckas hitta en skjuts hem. Men det löser sig säkert!

Nu ska jag skunda mig och möta Sara, så blir det långpromenad följd av myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback