Pepparkakshusbak

Igår var det pepparkakshusbakning hemma hos mor och far. Jag börjar få en riktigt ordentlig julstämning nu! Härligt! På julafton är det mormor som är domare och som avgör vilket hus, som är finast och som vinner tävlingen! Förra året vann jag och Daniel med vårt tåg! Såhär ser årets bidrag ut:


Fina va?

Ikväll är det dags för jobb igen. Jag hoppas verkligen det går bättre den här gången än vad det gjorde sist. Jag lyckades hälla ut tio liter kaffe på golvet i köket, och såg det inte förrän de i disken och kockarna hade städat klart. Ooops! Jag hade visst råkat lämna kranen till kaffekokaren öppen, men å andra sidan var det ingen som lärt mig hur jag ska göra. Så det var inte helt och hållet mitt fel!

Kommentarer
Sanna säger:

kaffemissar är lätt hänt. det kan jag lova :)

2009-12-05 | 11:24:14
Karolina säger:

Vad skönt att det inte bara är jag då :P

2009-12-05 | 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback