Toppen dag

 Idag är ännu en sån här toppen dag! Det gick jätte bra på seminariet idag och min muntliga del gick super bra, plus att jag tog tag i saken och opponerade åt min grupp. Något som jag aldrig gjort tidigare. Jag brukar alltid tänka "äsh, jag behöver inte säga något. Det kan någon av de andra göra"  Det var ashärligt!

 Sedan mötte jag Sara en snabbis, det var ännu ashärligare!

Och nu...
sitter jag och lyssnar på Björn Rosenström och bara mår så himla... ja se själva!














 Det går en stöt igenom hela min kropp,
du och jag på en strand och i mitt blodomlopp,
går allt med dubbel fart,
jag ska få känna dig snart,
och allting känns så jävla... underbart!

Kommentarer
Kajza säger:

Vad glad jag blir att du mår så bra kära syster!! Och klaga aldrig mer på att du inte är snygg för det är du! Titta bara på alla bilder du tar!



Puss på dej kära syster!

2009-02-27 | 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback