Min vardag

 Jag gillar verkligen hur min vardag ser ut just nu. Jag går upp klockan sex med Daniel varje morgon och jag har insett hur otroligt underbart det är att gå upp tidigt på morgnarna. Fast jag antar att om jag hade varit tvungen till det varje dag så hade jag inte gillat det lika mycket. Dagarna blir så himla mycket längre och jag hinner med så himla mycket mer. Jag älskar känslan av att jag har hunnit med en massa när klockan bara är elva. Jag har också börjat tycka bättre om att vara vaken tidigt på morgonen än att vara vaken sent på kvällen.
 Jag hinner med så himla mycket om dagarna nu, jag simmar varje dag, tar mig en lång prommenad varje dag. Lagar mat och städar så att lägenheten nästan är kliniskt ren hela tiden. Plus att jag hinner med att umgås med mina nära och kära! Det är superhärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback