Så mycket regn...

... som faller på oss idag. Jag har lite blandade känslor om det, på ett sätt är det väldigt mysigt med regn, jag tog en promenad med paraplyt runt strömmen förut och det var super mysigt, det är också mysigt att sitta inne under täcket och se en mysig film och bara ta det lungt. Samtidigt så blir jag lite små depp av regnet, man får inte direkt någon energi av att titta ut genom fönstret.

   Jag skulle vilja passa på att säga tack till Kalle för våran pratstund igår, det känns som att det hjälpte och att jag börjar komma över allt det svåra nu! Mycket värdefulla ord!

Kommentarer
Kalle säger:

Anytime.. ;)



Men för fan lär dig o skriv ihop syster!

2009-07-09 | 18:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback