Teaterresan

 Min och Kajzas teaterresa började inte så bra, volvon gick sönder när vi åkt förbi Jönköping, så mamma och pappa åkte ner och gav oss audin. Det var tur att vi åkte klockan sju på morgonen, för att vi var inte i Helsingborg förrän halv sex på grund av bilen. På Fredriksdal spelade de "Lorden från gränden", vilket de gjorde jätte bra. Men eftersom jag har sett den så mycket innan så vart det så mycket fel att se den i en annan version. Sedan åkte vi till Hagön och sov, det gjorde väldigt ont men det var supermysigt i regnet. Vi sov ända till halv elva, men det behövde vi nog! Sedan blev det en tur i Halmstad och Tylösand. I Falkenberg var vi på Vallarna och såg "Virus i bataljonen" Tjejen som skulle skriva ut biljetterna trodde att de hade fått virus i datorn, hon hade nog inte alla hästarna i stallet. Båda teatrarna var superbra, men det roligaste var när de faktiskt började skratta, kom bort sig och improviserade. Sedan åkte vi till Ullared och sov där. Sista dagen, och det nya för årets resa spenderades i Ullared. Så roligt det var! Jag köpte en massa, mest saker som jag faktiskt behöver. Det var dunder roligt!



Kommentarer
Kajza säger:

Jaa, va dunderkul det var! tack kära syster! =)

2009-07-28 | 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback