Mysdag

   Idag knallade jag ut till mor och far och myste med Kajza, vi såg Djungel George 2, men eftersom det inte var Brendan Fraiser som spelade Djungel George så var den inte så bra som jag hade hoppats på, men lite små charmig var den i allafall. Det blev mest snack ändå! Sedan åkte pappa, mamma och jag och röstade till EU valet, jag röstade på miljöpartiet med motivationen "lite miljölagar kan alltid vara bra att ha i EU", jag känner att vad som helst, bara inte Piratpartiet får så mycket röster då de bara bryr sig om en enda fråga, i stort sett.
   Nu sitter jag hemma och har lite kvalitetstid med mig själv, ska äta för det har jag inte gjort idag (förutom de nybakade bröden som Daniel hade bakat till frukost och kakan som pappa hade bakat) sedan ska jag ta mig ytterligare en regnpromenad!
    Jag hoppas att allt går bra för dig kära syster och att du tar åt dig av det jag säger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback