Ballar av stål

    Efter att ha sovit bara 2,5 timmar igår var jag väldigt trött och när jag är trött har jag väldigt dålig humor och skrattar väldigtlätt och väldigt mycket. Det, kombinerat med att jag överlag har en väldigt dålig humor och att jag inte har kommit ur kiss- och bajsåldern än (min mamma säger att man inte är riktigt vuxen förrän man börjar leka som ett barn igen) så såg jag på Ballar av stål igår.

Och jag garvade som bara den åt Nor! Haha! Se själva!



   Jag älskar när människor kan bjuda på sig själva och när de inte har några hämningar alls. När de inte är rädda för att göra bort sig!

En hyllning till Nor!

Kommentarer
Sanna Ekorreen säger:

hahaha hon och "sonneby Citsport"- killen är ju bäst! kul att måndagar kan vara en aning uppmuntrande;P

2009-03-31 | 19:38:24
Bloggadress: http://ekorreen.blogg.se/
Kajza säger:

Nu har jag sett den =) förstår att de är din smak! Men inte riktigt min.. :P

Puss på dej kära syster!

2009-03-31 | 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback