Juni, juli och (tenta i) augusti

   Ja det är i allafall vad jag förväntar mig att få göra. Omvårdnadstentan fick jag idag reda på att jag klarade, super skönt! Så nu är det bara den medicinska kvar på torsdag, men den kommer jag inte att klara. Jag tror inte det iallafall, jag har verkligen knappt pluggat. Jag har haft så mycket annat att göra just nu, som att ligga och stirra in i väggen och storböla, att jag inte riktigt har haft tid till att plugga. Jag skulle behöva väääldigt mycket tur nu om jag ska klara den här tentan. Men jag ska försöka, har ju lite tid idag och hela dagen i morgon.
   Men i mitt lilla tentaplugg ska jag också hinna med och städa, det ska faktiskt bli roligt. Konstigt nog, men det är mycket roligare att städa hos någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback