Söndag

    Idag är en riktig myssöndag. Den började med att jag och Kajza åkte till Maxi och tittade lite i affärer, sedan handlade vi lite på ICA, bland annat jätte mycket toapapper. Skönt, så nu kan vi bajsa ett tag till här hemma! Sedan åkte jag och Kajza ut till ett naturreservat som vi hittade som låg precis brevid brukshundsklubben. Jätte mysigt, vi såg nästan hem därifrån! Det var lite ballt!




     Som man kan se av bilderna så hade vi super mysigt!
     Och nu ska jag plugga lite, men sen ska det bli ännu mer myspys, fast med älsklingen och Ice Age 2 som jag köpte idag! Så mysigt!



Kommentarer
Rebecka säger:

Karro, hur kan du lägga pengar på o köpa en film som Ice Age 2??? DEn kunde du fått av mig.... himmla slöseri med pengar, hahahha....

2009-05-14 | 20:32:23
Karolina säger:

Haha den kostade bara 29 spänn så det var inte så farligt. Annars hade jag inte köpt den...

2009-05-15 | 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback