Valborg

                                             

    Nu när jag för en gångs skull har lyckats bli meddragen ut ur stan, ut på landet bland lugnen och ro`n, så har jag insett hur stressad jag är och hur länge sen det var som jag verkligen slappnade av. Jag fick en känsla av hur mycket jag egentligen saknar Daniel, trots att jag träffar honom varje dag, så märkte jag igår att jag aldrig riktigt har umgåtts med honom. Eftersom jag har haft så mycket annat i huvudet så har jag inte tagit till vara den tid som jag har haft med honom, eller någon annan heller för den delen. Men det ska det bli ändring på! Dock inte förrän efter de närmaste fem hektiska veckorna. Men sen, i sommar, då ska jag ta till vara på tiden och bara njuta! Det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback