Duktig dag

Idag har jag en riktig duktig dag när jag gör duktiga saker. Det är härligt med sådana dagar, för när den är slut så mår man så bra och känner sig så nöjd med sig själv för man har gjort så mycket bra. Jag har varit på arbetsförmedlingen till exempel, börjat skriva på min bok som jag ska skriva (en halv sida har jag kommit upp i), varit på infoteket, planerat min framtid, städat, diskat, tvättat och bakat bröd med ett recept som jag själv har hittat på. Jag har också tänkt att åka och träna framåt kvällen. Se så duktig jag är!
Arbetsförmedlingen skulle vara jättebra om det fanns några jobb, alltså deras handläggare är jätteduktiga och kunniga (hon jag fick var supergullig), deras arbetssätt och metoder för att hitta ett jobb skulle verkligen hjälpa, bara det fanns några jobb att få. Men som det ser ut idag så är det nästan omöjligt...

Varför skulle det bli finanskris för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback