Katt

Då så var man kattvakt igen. Den här gången åt Aramis, men det kommer inte vara fullt lika länge som sist, bara en vecka. Men det är nog lika bra, då kommer vi inte att fästa oss vid den lika hårt. Plus att Aramis bor på andra sidan rondellen, så det är lättare att hälsa på honom. Han är rolig, springer runt hela tiden och busar, får se om han somnar någon gång...
Den här helgen har varit skön, jag har hunnit med så himla mycket. Hela den här veckan har varit så, det känns bra. Jag gillar inte när tiden går för fort. I fredags var jag hos Sara på inflyttningsfest, i lördags hos Sanna på middag och idag har jag mest degat, men har även hunnit med att städa, baka bröd och blivit kattvakt! Hoppas att nästa vecka blir lika bra, om inte bättre!
Vill också passa på att hälsa Kajza välkommen hem till Sverige igen! Är avis på dig som har varit utomlands! Jag vill också ut och resa!

Kommentarer
cassandra säger:

bra blogg:D hur är det?:)

2009-11-15 | 23:02:01
Bloggadress: http://casshh.blogg.se/
Anonym säger:

Hejsan :D



Vill du komma åt Nellys rea innan alla andra? Gå då in och läs mitt senaste inlägg! :D

2009-11-15 | 23:08:09
Bloggadress: http://annajosefinaw.blogg.se/
Johanna säger:

Kul med kattvakt :)

2009-11-15 | 23:22:11
Bloggadress: http://smilingface.blogg.se/
Syster din säger:

Tack syster! =) Vi får ut och resa tillsammans ågon gång tycker jag :D Puss på dej kära syster!

2009-11-16 | 11:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback