Sjuk

Så var man sjuk igen. Har ont i halsen och hade lite småfeber igår kväll. Jag antar att jag blev sjuk av samma anledning som jag brukar, att man har gått och spännt sig en längre tid, och man har en förkylning som ligger och väntar i kroppen och sen när man slappnar av så bryter det ut. Som tur är så har jag läst tillräckligt länge för att ha lärt mig skillnaden på influensa och en förkylning, så det jag har är bara en förkylning... Puh! Ingen baconfeber här inte!

Jag har bara druckit ett stort glas honungsvatten med en hel klyfta vitlök idag, vilken "tur" att jag inte ska umgås med någon idag, för det är nog ingen som skulle stå ut med mina vitlöksrapar! Tur i oturen får man väl säga. Jag tycker det känns piss att sitta hemma en fredag, när jag är så sugen på att komma ut, umgås med folk och bara hitta på något kul. Men iställlet får jag sitta här i min ensamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback