Ullared

Mitt nya favoritprogram tror jag kommer att bli Ullared som sänds på 5:an, måndagar klockan 20.00. Jag såg det nyss och det var superroligt! Se det! Med pantertanter och megasvenssons! Jag blev jättesugen på att åka dit igen, jag och Kajza var där för första gången i somras, och det var helt underbart! Jag har varit lite småskeptisk mot Ullared innan, men åh så roligt det var! Ullared är verkligen ett fenomen! Det är så typiskt svenskt och det är en form av gemenskap, nästan varenda svensk har varit där!

Jag vill åka dit nu nu NU!!!

Kommentarer
Syster din säger:

Ja, jag med!! Det är ju så sjukt roligt!! Vi måste göra om det! =D Puss på dej shoppoholic :P

2009-11-03 | 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback