Helg

Och så fick jag helt plötsligt en himla massa att göra nu i helgen. Så roligt! Igår pluggade jag på förmiddagen, fast jag borde ha pluggat mer. Sedan åkte jag och tränade och efter det kom Kajza förbi mig och vi åkte till Maxi och shoppade lite, skor och tröjor!
I gårkväll kom Sara till mig och vi hade myskväll, vi såg Heartbreak hotel och under hela filmen asgarvade vi och sa "det där är du", "det där är jag" och "det där är vi!" Det återstå och se om det är jag och Sara när vi är 40...
Nu ska Sara strax komma hit en stund igen och sedan ska jag gå till Gripen till Nicole på kravallfest och sedan blir det trappan. På trappan är det finsittning, men eftersom vi inte har några finkläder, så har vi det finaste vi har, våra overaller!
Och i morgon blir det mysdag med älsklingen!

Det är precis såhär jag vill ha mina helger nu när jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback