Mat

Nu när jag har varit sjuk så har Kajza skämt bort mig med en massa god, men dock inte så nyttig mat. I måndags gjorde hon pannkakor till mig till lunch. Jag har varit jätte sugen på pannkakor ett bra tag nu, har inte ätit det på över ett halvår. I går fick jag risgrynsgröt till middag. Supergott! Det åt jag bara en gång förra julen, så det var ett tag sen det med. Häftigast av allt var att nu när jag inte kan andas som en vanlig människa, så åt jag mer sakta än vad sengångaren (eller senätaren) Kajza gjorde. Och hon kan sitta och äta i ett par timmar om hon har möjlighet. Så det var verkligen en bedrift av mig, det har nog aldrig hänt tidigare!

Idag är det den 09/09-09 och i morse var klockan 09:09. Så häftigt!

I morgon är jag så frisk att jag ska gå till skolan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback