Jag lever

Äntligen har jag börjat leva lite igen. Har legat sjuk i fyra dagar och inte gjort något annat än legat i sängen. Det har varit oerhört uttråkande. Men nu äntligen börjar jag bli lite bättre, om man bortser från snoret och hostan. Jag har äntligen fått vara, eller haft orken till att vara lite social. Så idag har jag hjälpt Daniel att fixa ordning i hans rum, vi slängde ut en massa saker och satte in två nya sängar, så nu slipper vi trängas i hans 90 säng när jag ska sova där. Dock vart jag helt slut efter det, helt frisk är jag inte än. Men fint vart det!

Nu strax kommer Sara och så ska vi ha filmkväll. Twilight ska vi se. Jag har inte sett någon av filmerna än. Däremot så har jag nu när jag varit sjuk läst ut både första och andra boken. Och ja, de var bra. Mycket bättre än jag hade trott. "En tjej som blir kär i en vampyr, så töntigt" tänkte jag innan... Men ack, vilken fin historia och så romantisk! Jag är nog lite fångad i twilight-hysterin jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback