Adventsfika

Idag hade vi vår årliga klassåterträff med tjejerna som jag umgicks med på gymnasiet. Vi körde presentleken som vanligt. Vi har gjort det här sedan ettan har jag för mig, så vi är inne på vårt sjätte år nu, om jag inte har räknat fel. Och det är lika roligt varje gång! Det är roligt att vi åtminstone ses en gång om året (även om det oftast blir lite oftare) och att vi fortfarande håller kontakten. Jag hoppas att vi fortsätter att göra detta år efter år...

Sedan bytte jag och Emelie bilder med varandra, både gamla och nya bilder. Jag fick en massa bilder från studentveckan och balen. Så himla roligt! Vilka minnen det väckte! Vi hade verkligen så himla roligt då! Jag är så himla glad att jag köpte min kamera, och jag kommer att se till att ta så mycket kort som möjligt på allt jag gör! Tänk vad roligt att ha när man blir gammal, så kan man se tillbaks på allt vad man har gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback