Bara McDonalds

Efter att ha insett att jag inte kan ha två jobb samtidigt, där jag MÅSTE vara på två olika ställen samtidigt så fick det bli ett förvånandsvärt lätt samtal och ett lite mindre roligt samtal, för att sedan bara ha ett jobb kvar. Mc Donalds är ju det som är mest värt, det är ju tillsvidare så det var inget svårt val. Bara ett jobbigt telefonsamtal...

Men jag tycker att det är roligt på Mc Donalds, igår fick jag lära mig att sköta pommen och matsalen, idag ska jag få lära mig kassan. Spännande spännande! Det känns faktiskt bra det här ändå, det är lättare att koncentrera sig på ett jobb, så att man gör bra ifrån sig där. Men jag är rädd för att jag kommer att bli en sån där avhoppare, som aldrig gör klart någonting utan bara hoppar av allting. Fast man måste vara realistisk också, går det inte så går det inte, jag kanske borde lära mig att inte ta på mig så mycket istället!

Kommentarer
Anonym säger:

Vad skönt att du har hittat något att göra, och skönt att ha det dilemmat att man hade två jobb :)

2010-02-05 | 13:54:18
Bloggadress: http://fantaisme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback