Inget vettigt

Jag är jättetrött och vill egentligen gå och lägga mig, men nej. Jag och Daniel tänkte att vi skulle vara bland de första på bokrean, och ska gå dit när de öppnar klockan tolv. Det är ganska mysigt att vara i stan mitt i natten faktiskt, vi gjorde det förra året så det är väl någon form av tradition det här. Det jobbiga är att vi inte är helt säkra på om det är idag, det kan vara i morgon också. Men men, då får vi en trevlig nattpromenad i alla fall!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls typ, jag har bara pratat i telefonen idag. Jag har haft långa samtal med pappa, Kajza och Sara. Minns knappt om något vettigt sa´s överhuvudtaget. Men det var trevligt, så jag ska inte klaga! Får lite ångest bara över att jag inte gjort någotvettigt (fast det har jag). Jag har också brottats med mitt sockersug idag som har varit enormt. Eller jag har som vanligt varit sugen på choklad. Det gick så långt att jag även provade att äta enbart kakao (100 % -igt, det ni!) men det var ingen höjdare. Tillslut så fick jag några chokladbitar från Daniels Paradis-ask och då vart jag nöjd. Men nu får det vara nolltolerans fram till vi åker till Paris, men det är inte så farligt, det är bara två veckor kvar, exakt idag!


Svårt att låta bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback