Lördag

Igår blev det ingen familjemiddag som jag hade sett fram emot så mycket, de hade blivit insnöade hemma. Plus att blåsten gjorde att det inte gick att få det varmare än 12 grader inomhus och det känns inte så lockande. Men som tur var kom alla förbi här idag och hade tårta och present med sig till Daniel, så det blev en liten familjefika här idag istället.

Men festen blev av igår iallafall. Den blev riktigt lyckad tycker jag, sedan gick utgången inte fullt lika bra. Men det är ganska ofta som det är så, att förfesten är det som är roligast. Nästintill alltid är det så... Det var roligt att så många kom, trots att det var helgen innan löning.



Och jag har lärt mig att grogga på Ramlösa inte är det godaste... Men det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback