Lördagskväll - bättre?

Jag måste säga att det var ganska härligt att se Moulin Rouge igår, det var ett tag jag såg den och det är faktiskt en av mina favoritfilmer. Så jag ska kanske inte klaga så mycket på min fredagskväll.

Idag då? Hur ser min kväll ut idag? Jo, idag har jag avancerat lite, med sällskap! Idag så är jag hemma hos Kalle, men han är inte hemma, utan jag har Aramis som jag ska vara med ikväll. Men det blir TV idag med, nu ska vi se på Melodifestivalen och efter den är det Dum & Dummare. Jag har iallafall haft tur den här helgen med att det går lite bra filmer på TV, annars vet jag inte vad jag gjort.

Så nu ska jag och Aramis mysa (eller brottas) framför Melodifestivalen på en TV som knappt har ljud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback