Min sista lediga dag

Idag är min sista lediga dag, eller sista dag som arbetslös. För i morgon börjar det! Dessutom kommer det att bli en stressig dag, först ska jag till Hageby Centrum, sedan Söderköping för att göra det ena jobbet, sedan ska jag till Klinga för det andra. På torsdag ska jag hela vägen ner till Gamleby och sedan tillbaks till Klinga och på fredag ska jag till Österbymo och även då till Klinga. Det kommer att bli ett par köriga dagar, med mycket bilåkande. Så jag hoppas att vägarna är bra att köra på!

Trots att det är min sista lediga dag så blir det inte lugn och skön utan att jag har en hel del att göra. Jag ska på mitt sista jobbcoachmöte, handla och jag har en massa att förbereda inför i morgon. Men det ska verkligen bli härligt att börja jobba lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback