Paris

Nu har vi äntligen fått beskedet, resan till Paris blir av! Så himla roligt! Jag, Nathalie och Frida kommer om tre veckor att åka till Paris. Flyget är redan bokat sen ett tag tillbaka och nu ska också hotellet bokas. Jag har alltid velat åka dit och nu ska det bli av! Härligt! Och tre veckor kommer att gå superfort. Nu måste jag bara se till att fixa allt som behöver fixas först... Som tur är har jag redan pass. Var i Tyskland i somras utan, fast det gick vägen ändå!

Nu ska jag hem och hälsa på min lilla syster som har kommit hem igen efter att ha bott borta i en hel månad. Ska bli härligt att träffa det lilla knytet igen!


Såhär glammiga ska vi vara i Paris


Och såhär festliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback