Tråkig fredagskväll?

Så är det fredagskväll och jag får sitta ensam hemma för mig själv och tråka. Det känns inte alls roligt. Ingen vill eller kan göra något med mig. Det känns verkligen hemskt att sitta hemma en fredagskväll när jag är ung och borde vara ute på krogen och dansa eller hitta på något roligt med mina vänner. Se på TV kan man göra när man blivit gammal och inte orkar så mycket. Ska det vara så att det är det här som jag minns av min ungdom när jag är gammal?

Men jag får se positivt på det hela, jag sparar en massa pengar på att inte göra någonting, vilket jag verkligen behöver just nu. Och sen visar de ju faktiskt Moulin Rouge på TV i kväll så jag ska väl inte klaga, och efter den är det Zorro, det kan ju knappast bli bättre? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback