Det går sakta frammåt

Jag tycker verkligen att det börjar gå lite frammåt nu, sakta men säkert. Jag börjar se lite ljus där framme. Jag fick mail av McDonalds om en andra intervju idag, det kändes skönt att bli en av de 550 som sökte som får komma på ytterligare en intervju. Det känns skönt också att något händer i jobbsökandet! Får hålla tummarna på att det går bra på den intervjun!

I morgon bitti ska jag gå upp klockan sju, åka härifrån kvart över och sedan äta frukost med familjen. Det ska bli härligt, det var många år sedan vi åt frukost hela familjen tillsammans! Det ska också bli härligt med något annat än den äckliga gröten som jag äter varje morgon som jag får kvälvningar av.

Sedan blir det roadtrip upp till Falun för att flytta Kajza, det känns lite konstigt att den lilla flyttar på riktigt. Den som är så liten! Men jag tror det blir bra för henne där uppe, och det ska bli kul att komma upp och hälsa på och även åka till Romme för att åka skidor!

Kommentarer
Kajza säger:

Jag är nog större än vad vi alla tror :P Men du får komma upp precis när du vill ska du veta, du är alltid välkommen!

Puss på dej älskade syster! <3

2010-01-16 | 00:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback