Jobb

Nu har jag jobb så in i norden. Från att gå helt arbetslös till två jobb inom loppet av en vecka. Det känns asbra! Men hur ska jag hinna med båda? Idag var jag i Stockholm på utbildning för ett företag som ska göra en nöjd-kundundersökning hos Systembolaget. Under februari ska jag stå i alla butikerna i hela Östergötland (18 stycken) och lämna ut enkäter. Så kom till mig då!

I morgon ska jag till Mc Donalds i Klinga på introduktion. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få det jobbet, för intervjun gick inte helt som jag hade hoppats på. Men jag fick det iallafall. Det känns helt underbart! Jag kan börja göra saker igen! Fantastiskt!


Kommentarer
Anonym säger:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS ja visste att du skulle äga

2010-01-28 | 23:15:32
Becca säger:

Grattis gumman.. jobba inte ihjäl dig nu bara! ;)

2010-01-29 | 11:28:03
Bloggadress: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback