Mitt nyårslöfte

Förra året var mitt nyårslöfte att ta tillvara på alla chanser jag får, att leva i nuet och njuta av varje ögonblick. Det tycker jag att jag har varit väldigt duktig på att uppfylla, enda gången som jag inte har gjort det var när jag inte började i Piteå, men jag tror ändå att det var till det bästa, i allafall för stunden. Men för det mesta har jag faktiskt tänkt på det och så gått det går följt det.

Mitt nya nyårslöfte kommer att vara att jag ska bli vältränad och bli vig (för att vara mig). Just nu är jag i riktigt dålig form och jag behöver verkligen komma igång lite mer! Nu har jag ingen anledning till att inte göra det längre! Så nästa år såhär års kommer jag att vara riktigt fit (eller i år, precis innan jul, för efter den är det svårt att vara fit)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback