Tråkigt

Just nu sitter jag här och har jättetråkigt. Har inget att göra. Och det värsta är; DET ÄR FREDAGSKVÄLL! Det verkar som att alla jobbar idag, i morgon bitti eller så är de inte hemma. Så det blir nog en väldigt lugn och stillsam kväll den här kvällen. Liksom alla andra kvällar den senaste tiden (suckar)! Men men, förhoppningsvis slipper jag sitta här ensam hela kvällen. Får väl glädja mig med att jag nu har sålt böcker för 2000 spänn och att jag har fått lite mera klirr i kassan. Ska nog ta och sälja min gamla balklänning sen också, nu när det går såhär bra. Jag trodde att folk skulle pruta, så jag tog lite mera betalt än vad jag hade tänkt mig. Men det gjorde de inte... Jag köpte böckerna för 2050 kronor och har nu sålt dem för 1850, så jag har alltså bara förlorat 200 kronor på det. Det kallar jag att göra affärer... Jag borde kanske satsa på en säljarkarriär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback