Högskoleprov

Jag har nu på förmidagen suttit och gjort gamla högskoleprov, och nu är jag helt slut i huvudet. Det tar en sån himla tid att göra dem! Men nu är de gjorda iallafall och resultatet vart superdåligt. Så nu gäller det att så gott det går plugga till det. Den 10:e april gäller det! Jag ska ta och läsa böcker om hur man skriver 2,0 och så får jag hoppas på det bästa. Det är åtminstonde ett bra tag kvar.

Sen ska jag iväg och träffa Nathalie och Frida och prata om Parisresan som blir av om mindre än en vecka. Det ska bli jättespännande att åka dit. Jag såg (eller snarare försökte undivka att se) på Världens tuffaste städer på Discovery igår, vilket gjorde mig lite nervös. Det handlade om hur brottsligheten ser ut där nere, så nu vet jag inte om jag vågar åka längre...

Jo då, klart jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback