Lördag

Så sitter man hemma hos Kalle och är kattvakt igen. Jag och Sara sov här inatt, men hon åkte till jobbet tidigt imorse, så sov jag lite till... Vaknade kvart i ett och hela dagen känns typ förstörd, men men. Jag ska inte göra så mycket annat vettigt än att plugga inför högskoleprovet ändå så det är inte hela världen. Idag är det exakt två veckor kvar. Jag börjar faktiskt känna mig nervös, även om jag gjort det två gånger innan, men den här gången har jag lite mer press på mig.

Ikväll är det Earth Hour, klockan 20:30 ska alla lampor släckas. Får se om jag vågar det, jag är ju ändå lite mörkrädd av mig. Men det är verkligen en rolig grej, så jag ska göra det ändå, jag har ju trots allt kissen som håller mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback