Nu åker vi

I morgon bitti, fem i sju åker vi härifrån. Jag har haft lite resfeber nu på eftermiddagen och kvällen. Allt är packat och klart nu, nu är det bara att åka. Det ska bli så spännande! Hotellet vi kommer att bo på ligger jätte bra, det ligger mitt i smeten... Även om smeten i Paris är ganska stor! Det ligger på en tvärgata till Rue de Rivoli som är en stor shoppinggata och strax bredvid ligger Louvren. Det ska bli jättekul och jättespännande, men vi får se om jag vågar mig upp i Eiffeltornet, jag är lite höjdrädd. Fast å andra sidan är jag rädd för det mesta! Jag har också tänkt att se Sacre Coeur, Truimfbågen och Moulin Rouge bland annat. Vet inte hur vi ska hinna med allt på de få dagar som vi är där, men vi får göra vårt bästa.

Nu ska jag se lite på Råttatouille, för att komma i lite Paris-stämning! Au Revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback