Ullared

Imorse bar det av iväg till Ullared ihop med Kajza och Dennis, det var jätte härligt med en roadtrip och kul att få lite kvalitetstid ihop med dem båda. Jag har inte handlat så jättemycket, på grund av ekonomin, men lite smått och gott blev det allt. Men det är kanske tur, hade man haft jättemycket pengar så hade nog alla slösats där. Det roligaste är egentligen de små skitsakerna man kan köpa till ett jättebilligt pris, men man har egentligen ingen större nytta av dem. Man köper dem bara för att de är billiga.




Dessutom hittade vi den här muggen, i en helt perfekt storlek att dricka té ur. Den fanns iförsig inte inne på Gekås, utan i den underbara butiken: Godis och Blommor. Kan det finnas en butik med en bättre kombination?



Dessutom har det varit en toppendag för så många idag, och det känns härligt! Först så har Kajza fått sommarjobb (det fick hon visserligen igår), Dennis har också fått ett och Sara har förklarats frisk. Härligt va? Dessutom ringde de från Spis Rosen och jag ska dit och jobba i morgon, innan jag ska till Mc Donalds. Så helt plötsligt försvann mitt dåliga samvete över att jag handlat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback