Frukost i solen

Nu har jag ätit årets första frukost i solen, ashärligt var det. Fast jag fuskade lite, för jag var inomhus. Det är bara att öppna det stora fönstret och vips så är en massa solsken där. Jag passade också på att sola lite, men jag fick bara en massa röda prickar, så jag slutade. Det får nog bli brun-utan-sol för mig om jag ska få någon färg överhuvudtaget.

De senaste två dagarna har jag typ inte gjort ett enda dugg, fast det har varit rätt härligt det med. Man behöver sådana dagar ibland med. Vad är det som säger att sitta och se på That 70´s show är att slösa bort sin tid? Om det är det man verkligen är sugen på?

Men idag ska jag skärpa till mig. Nu ska jag iväg till Maxi och handla lite, sedan ska jag hem och städa lite (om jag inte gör tvärtom). Och sedan ikväll blir det FAME på Östgötateatern med Sara. Det är estettreorna på De Geer som sätter upp den. De brukar vara himla bra och jag är säker på att den är det i år med!

Nej, nu är det dags att beställa biljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback