Jag förstår mig inte på människor

Jag förstår verkligen inte hur människor kan vara så sura och arga av sig. I jobbet märker jag hur många människor det är som är gnälliga av sig och så lätt blir irriterade. Vissa kan bli jättearga av att behöva vänta på en hamburgare i fem minuter. Visst, grejen med Mc Donalds är att det ska gå snabbt. Men det finns ingen vanlig resturang som serverar en maträtt på fem minuter iallafall. Och även vi som jobbar på Mc Donalds är människor, vi förtjänar att bli behandlade med respekt. Visst är vi där för gästens skull och "gästen har alltid rätt", men för det betyder det inte att den har rätt att behandla oss hur som helst. Jag förstår verkligen inte hur man kan bli så himla arg för en sådan sak som att man fick vänta på sin hamburgare och att man då tror att det är okej att bete sig hur som helst.

Jag förstår mig inte på alla dessa människor som är så sura och gnälliga, vilket hemskt liv de måste leva. Jag undrar verkligen om de någonsin är glada eller får uppleva lycka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback