Måndag

Nu har Daniel åkt iväg till Polen och kommer inte hem förrän på torsdag. Så jag kanske ska ha fest varje dag såsom han hade när jag var i Paris? Nej då, det ska jag inte. Jag är bara ledig idag och i morgon, och sen ska jag jobba, min mördarvecka börjar på onsdag, så jag ska passa på att vila så jag orkar med. Jag har tvättat och städat idag, jag ska också laga matlådor så jag har till helgen och sedan ikväll ska Sara komma hit och så ska vi ha en liten myskväll och se på film.

Såhär kommer helgen att se ut:
Onsdag - 16-01
Torsdag - 11-22
Fredag - 8-16
Lördag - 12-22
Söndag - 12-22

Den tid jag inte jobbar kommer att gå åt till att sova, så något liv under dessa dagar är nog inte att räkna med. Som tur är så får jag förhoppningsvis låna en bil, så jag slipper cykla. Så jag ska nog orka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback