Piteå bokat

Nu är allt till Piteå bokat och klart. Nu är det i stort sett bara att packa min lilla väska och sen är det bara att ge sig av. Boendet kommer att bli lite speciellt, jag missade det sista hotellrummet som låg inom en rimlig prisklass, men tack vare pappa så fick jag tag på ett billigt ställe centralt i Piteå. Jag ska få bo i en sjöbod i hamnen. Jag antar att jag kommer att bo ungefär här:


Och det ser ju inte helt fel ut. Eller hur? Jag fick det också lite billigare än vad det annars kostar att hyra den, och så har jag ett eget kök så jag kan laga mat. Innan var jag lite tveksam till den här resan, men nu ska det bli riktigt mysigt, det är också första gången som jag reser ensam, så det blir nog en nyttig erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback