Shopping

Idag kom lönen och jag fick återigen betydligt mer än vad jag hade räknat med. Hela 2000 kronor mer! Så jag drog med mig Daniel in till stan för en shoppingtur. Han gillade den inte fullt lika mycket som jag gjorde, men han ska inte klaga, han lyckades få sig ett par skor helt gratis.

Det känns härligt att vara ute på shoppingstråket igen, jag minns inte senast jag handlade kläder till mig själv. Det var nog någon gång i höstas. Se här bara vad jag har handlat:



Plus att jag har lite pengar kvar att slösa den här månaden. Men de ska jag nog spara till en fin klänning att ha när Daniels syster tar studenten eller till midsommar! Men jag får se... just nu har shoppingbegäret riktigt tagit fart, så frågan är om jag kan hålla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback