Sms roulette

Tjejkvällen vart riktigt lyckad, dock var det ingen av de 17 som jag bjöd som kunde komma. Illa! Men istället vart det kvalitetstid med Jaana och Davida. Även Johanna vad med. Vi var hemma hos Davida istället spelade sms roulette. Det var asskoj! Har aldrig spelat det innan, men det kommer absolut att bli av fler gånger!

För er som inte vet vad det är, för det visste inte jag heller innan, så går det till såhär:
Man tar först en lapp där det står vem i sin telefonbok man ska skicka ett sms till, det kan antingen vara den första på A, den tredje på L, någon du tycker är söt osv.
Sedan tar man en till lapp där det står vad man ska skriva till den utvalda personen. Oftast är det lite pinsamma eller dumma saker som man då får skriva. Det kan till exempel vara: "Har du någongång haft känslor för mig?" "Efterfest hos mig, bara du och jag?" eller "Jag brukar tänka på dig sexuellt!" Sedan får man heller inte svara om personen skickar tillbaks något sms eller ringer upp. Man får inte berätta om spelet förrän dagen efter.

Det bästa var svaret jag fick när jag skickade till Matilda "Hej! Kan jag få tillbaka de rosa stringtrosorna som du lånade av mig" och jag fick svaret "Oj sorry! Jag lånade ut dom till Daniel men du ska få dom så fort som möjligt!" Och Zandra som skrev till mig på facebook varför jag ville byta kön.

Det kan alltså bli riktigt roligt, men man kan också vägra att skicka sms:et, men då får man istället ta ett straffkort, som då betyder att man får göra något annat pinsamt istället.

Ett mycket roligt spel, det kommer att spelas fler gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback