Solen?

Inatt har jag sovit hemma för att få lite tid att umgås med Kajza, men det lilla knytet gör ju inget än att sova, så det blev inte så mycket umgänge iallafall. Hon har nu sovit i över tolv timmar, hon var nog skapligt trött så det är väl bäst att låta henne sova. Men tråkigt att inte få umgås så mycket.

Själv så vaknade jag i morse av att katten stod utanför dörren och skrek och också ville komma in och sova. Vad jag saknar att ha katt, jag skulle så gärna vilja ha en även om jag vet att jag inte kan. Men ändå! Jag kan inte låta bli att ändå vilja ha en!

Efter att jag gick upp satt jag och mamma och pratade, supermysigt! Det är sällan man har sådanadär djupa och lite filosofiska samtal med någon, vilket är synd, för det är riktigt roligt. Efter det bestämde jag mig för att gå ut och lägga mig i solen och läsa, jag hann precis lägga mig, så försvann solen och nu är det jättemolnigt. Tråkigt tråkigt! Så jag kommer nog att se ut som ett spöke den här sommaren med!

Nej nu är det dags att gå upp och väcka Kajza!

Kommentarer
Kajza säger:

hehe. Förlåt syster att jag sover bort all vår tid! Men vi får ses mer nu i sommar :D



Mysigt var det iaf, den lilla ti vi sågs!



Puss på dej kära syster!

2010-05-24 | 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback